loading...
انجمن کل کل
آخرین ارسال های انجمن

iman بازدید : 1345 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

در مورد نتایج تیم استقلال در این فصل افزود: تیم فوتبال استقلال در این نیم فصل نتایج خوبی را نگرفته است اگر ما دیدار عقب افتاده خود را در لیگ مقابل پیکان پیروز شویم می توانیم به صدر جدول نزدیک شویم این نوید را به تمام طرفداران تیم استقلال می دهم که تیم استقلال در این فصل لیاقت قهرمانی را دارد و در همه حالت حق با هواداران است.

وی در مورد درگیری لفظی با واعظ آشتیانی خاطرنشان کرد: هیچ اتحادی بین فرهاد مجیدی و واعظ آشیتیانی وجود ندارد آن دو خیلی با هم فرق دارند اگر واعظ آشتیانی خیلی راست می گوید به تیم خود برسد که در لیگ ۶ تا گل می خورد فقط از این ناراحت هستم که فرهاد مجیدی به اردوگاه دشمن رفته است آنها می خواهند از محبوبیت مجیدی سوء استفاده کنند ما از محبوبیت کسی نمی ترسیم فرهاد مثل پسر خودم است از بچگی با تیم استقلال بوده است از زمانی که وی در کرج برای ما بازی کرده تا زمانی که توسط من به لیگ های اروپایی راه یافت.

فتح اله زاده اظهار داشت: فرهاد مجیدی نباید اجازه می داد تا آنها با او چنین کاری کنند من بخاطر مشکلات خانوادگی به مجیدی اجازه دادم از تیم استقلال برود من خیلی از دست او ناراحت بودم و می خواستم دیگر فرهاد را به تیم استقلال بر نگردانم اما من چنین آدمی نیستم و در صورتی که در نیم فصل دوم جای خالی داشته باشم فرهاد را به استقلال خواهم آورد.

وی درباره حضور عنایتی در استقلال در نیم فصل گفت: هنوز حضور عنایتی در تیم استقلال صحت ندارد این موضوع به نظرسرمربی تیم امیر قلعه نوعی برمی گردد و او است که تصمیم می گیرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران درباره شرایط مالی استقلال هم اضافه کرد: تمام سعی و تلاش خود به کار می گیریم که بتوانیم برای تیم استقلال پول جور کنیم تا این مشکلات مالی اش حل شود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 6,032
  • بازدید کلی : 214,170