loading...
انجمن کل کل
آخرین ارسال های انجمن
ali taktaz بازدید : 1163 یکشنبه 09 مهر 1391 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: با فرهاد مجيدي مذاکره کردم، چون خيلي‌ها به منزل بازيکنانم رفتند و آقايان فکر کردند من متوجه نيستم.


محمد رويانيان پس از حضور در تمرين امروز پرسپوليس در ميان هواداران حاضر شد و در پاسخ به اعتراض‌هاي آنها در چند وقت اخير اظهار داشت: شما با اين کارهاي خود در تمرينات به دنبال چه هدفي هستيد؟ اگر مي‌گوئيد حرف شما درست است بياييد به جاي من مديرعامل پرسپوليس شويد و خودتان را اذيت نکنيد. همه کار براي موفقيت اين تيم انجام داده‌ام، اما خودم هم از اين شرايط ناراحتم. شماتصور مي‌کنيد بابت اتفاقات خوشحال هستم!

 


وي افزود: با داد و فرياد و جنجال هيچ چيز درست نمي‌شود و فقط دشمنان پرسپوليس را شاد مي‌کنيد. شما خيال مي‌کنيد من چيزي متوجه نمي‌شوم؛ شما خيال مي‌کنيد گل محمدي،‌استيلي و پيشکسوتان پرسپوليس هيچ چيزي نمي‌فهمند.

 


رويانيان تاکيد کرد: با فرياد زدن دايي و کريمي به دنبال چه هدفي هستيد؟ به چه چيزي اعتراض داريد، اگر مي‌توانيد شفاف آن را بگوييد، اما من به شما مي‌گويم با داد زدن همه چيز خراب مي‌شود و هيچ چيزي درست نمي‌شود، اين را مطمئن باشيد.


رويانيان خاطرنشان کرد:‌ آقايان محترم که مي‌گوييد ما هوادار پرسپوليس هستيم، شما در حال خراب کردن همه چيز هستيد. به خدا اگر پرسپوليسي باشيد، به تيم آرامش مي‌دهيد. بازيکنان را به آرامش دعوت مي‌کنيد و دنبال جوّ درست کردن نيستيد. مثل اينکه شما مي‌خواهيد منِ رويانيان را خراب کنيد، آقايان، من تشويق نمي‌خواهم فقط فرصت مي‌خواهم آيا چيز زيادي است.


وي گفت: راحت‌ترين راه را براي کمک به پرسپوليس در اختيار شما گذاشتم، يعني صدور کارت هواداري، اما تا به امروز چه کار کرديد؟ اگر من همين امروز از پرسپوليس بروم شما راحت مي‌شويد؟


در اين هنگام بود که هواداران رويانيان را مورد تشويق قرار دادند. باز هم رويانيان صحبت‌هاي هواداران را نيمه‌تمام گذاشت و تأکيد کرد: اگر حرفي مي‌زنم به دنبال موفقيت پرسپوليس هستم. شما به سرپرست، مربي و حتي بازيکنان گير مي‌دهيد. من برخي اوقات حتي برخي از تماشاگرنماها بي‌احترامي هم مي‌کنند. من مي فهمم که همه برد مي‌خواهيد، اما هيچ کس حق ندارد نظرش را القا کند. چارچوب‌ها بايد مشخص شود.


مديرعامل پرسپوليس يادآور شد: من تمام اظهارنظر مردم را پس از صحبت‌هايم در سايت‌هاي مختلف کنترل مي‌کنم اما شما چه خبر داريد که پشت پرده‌ها چه اتفاقاتي مي‌افتد. فشار روحي و رواني روي من 100 برابر شماست.


وي افزود: از بازي‌هاي بعد با کارت هواداري بياييد و تمرينات را تماشا کنيد. اگر هم به مشکل برخورديد مقابل درب ورزشگاه درفشي‌فر دستور مي‌دهم کارت بفروشند اما بدون کارت اجازه نمي‌دهيم تا هواداري به داخل ورزشگاه بيايد و براي تيم حاشيه‌سازي کند. چون همه اينهايي که مي‌آيند هوادار پرسپوليس نيستند.


رويانيان تاکيد کرد:‌من 32 سال است در حال کار کردن هستم و آرامش مي‌خواهم شما به جاي کمک در حال ضربه زدن به تيم خودتان هستيد. من دوست ندارم هواداري با نام پرسپوليس بيايد و چاقو بکشد و براي مربي و بازيکنان من عربده‌کشي کند، اين درست نيست.


وي در خصوص علي کريمي نيز گفت: کريمي خودش نخواسته که بماند، اين مشکل شايد با معذرت‌خواهي حل نشود، چون اين بازيکن بايد فکرش تغيير کند. وقتي يک خلبان در هواپيما نباشد، مگر هواپيما سقوط نمي‌کند؟ کريمي بايد بداند پرسپوليس مهم‌تر از رويانيان، ژوزه خارجي و خيلي از افراد ديگر است. يک روز خيلي حرف‌ها را براي گفتن خواهم زد، الان موقع‌اش نيست. به خدا اما در اين چند وقته يک ساعت هم نتوانستم بخوابم و حتي مريض هم شده‌ام، پس به من حق بدهيد از شما انتظار داشته باشم.



هواداري از رويانيان پرسيد که شايد کريمي به خاطر پول کم ناراحت است، گفت: خير، خيلي‌ها مي‌دانند من براي عقد قرارداد با کريمي چه کار کردم، اما يک بار در رسانه ملي حرف‌هاي زيادم را درباره پشت پرده‌ها خواهم گفت. مي‌گويم که چه کساني به خانه بازيکنان خوب من مي‌روند تا آنها را از راه بدر کنند. بله، من با مجيدي حرف زدم چون خيلي‌ها دنبال تخريب بازيکنان من بودند، آقايان خيال کردند اگر به منزل بازيکنانم بروند من هيچي را متوجه نمي‌شوم.



وي افزود: کريمي اگر بخواهد بيايد بايد قول بدهد پرسپوليس مهم‌تر از خودش است. من يک تنه در اين تيم با خيلي از چيزها در حال جنگيدن هستم. شما خودتان غيرت داريد و بايد قضاوت کنيد.



وي همچنين در پاسخ سؤال ديگر يکي ديگر از هواداران مبني بر اينکه فصل گذشته فتح‌الله‌زاده با پول‌هاي ميلياردي رحمتي را آورد و امسال نکونام را، اما همه به شما حمله کردند، گفت: من کاري به کس ديگر ندارم. من هماهنگ کرده بودم که پاي علي کريمي را بيمه کنم. هماهنگ کرده بودم که مجسمه او را بسازم، اما برخي اتفاقات افتاد که نشد، در زمان دنيزلي نيز مشکلاتي بود و حتي به دنبال اين بوديد که چرا ليگ قهرمانان آسيا را از دست داده‌ايد. اينها درد دل‌هاي من است و شايد نبايد مطرح مي‌کردم، اما بخشي از آنها را بايد شما بدانيد که براي حمله و تخريب بازيکنانم دست به چه کارهايي مي‌زنيد.



در پايان اين گفت‌وگو هواداران به شدت رويانيان را مورد تشويق قرار دادند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 6,056
  • بازدید کلی : 214,194