loading...
انجمن کل کل
آخرین ارسال های انجمن
iman بازدید : 1353 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)
این تازه تریت اظهارات جالب و خواندنی مدیر عامل استقلال است.

به گزارش ستارها؛ علی فتح ا... زاده مدیر عامل استقلال که توانایی ویژه ای در تیتر دادن دارد، در گفت و گوی تازه خود، حرف ها و نکات جالبی را به زبان آورده که در زیر، تیتروار آنها را می خوانید: 

*کاش یکی از پورشه های رویانیان را داشتم و برایش بوق می زدم. 

*من شجاع هستم و دروغ نمی گویم. می خواستم در نیم فصل مجیدی را به استقلال بیاورم ولی حالا تصمیمم عوض شده. 

*من در نوجوانی در تیم پرسپولیس خوی بازی کردم ولی از وقتی که خوب را از بد تشخیص دادم، استقلالی شدم. 

*با آقای رویانیان صحبت کردم و قرار شد در نیم فصل 3،4 بازیکن جابجا کنیم تا ضعف هایمان از بین برود. 

*اگر از من حمایت کنید مربی هم می شوم! 

*اگر 20 سال جوان تر بودم در منچستر یونایتد بازی می کردم

*پول رویانیان را داشتم، پرسپولیس الان سوم بود! شوخی کردم جدی ننویسید رابطه ما دوباره بد شود.

*آدم دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود. یک بار کخ را آوردم و نگذاشتند کار کنند. دیگر مربی خارجی نمی آورم مگر اینکه باشگاه خصوصی شود. 

*اگر من رئیس فدراسیون فوتبال بودم تیم ملی حتما به جام جهانی می رفت. 

*اگر جام حذفی برگزار نشود، امیر قلعه نویی حتما باید استقلال را قهرمان لیگ برتر کند. 

*قبل از بازی سال گذشته با فولاد در رختکن تیم با فرهاد مجیدی بازی می کردم و 4 بر 2 او را بردم. فیلمش هست ولی برای حفظ آبرویش، این فیلم را پخش نکردم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما طرفدار کدام تیم هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 139
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 6,064
  • بازدید کلی : 214,202